Oh nee, IE...

We zien dat je Internet Explorer gebruikt, een oude en onveilige browser. Daardoor kunnen we je niet de mooie website voorschotelen die we zouden willen.

Je bent van harte welkom in elke andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Microsoft Edge. Wij wachten hier wel, tot zo!

SPOEDGEVAL

Wijziging telefonische bereikbaarheid

Publicatiedatum:

Per juli 2025 hebben we onze werkwijze en dagindeling aangepast. Voor het maken van afspraken kunt u voortaan alleen bellen in de ochtend tot 12.00uur. In dit bericht leest u alle wijzigingen.

Wijziging telefonische bereikbaarheid

De druk op de zorg neemt toe: er is een steeds grotere zorgvraag terwijl er een steeds nijpender tekort is aan zorgpersoneel. Helaas merken wij dat ook bij onze praktijk. Om toch goede zorg te kunnen leveren, zullen we ons dus moeten aanpassen. Een heel aantal zaken kunt u al enige tijd digitaal regelen, via MijnGezondheidsnet of de MedGemak app. Per juli 2025 hebben we ook onze dagindeling en de werkwijze voor het maken van afspraken aangepast. U kunt voortaan alleen nog in de ochtend bellen om een reguliere afspraak te maken. Voor overige vragen, zoals het opvragen van uitslagen, of bij (semi)spoed die niet tot de volgende dag kan wachten, kunt u natuurlijk nog wel in de middag terecht. 

Daarnaast zal de balie slechts beperkt geopend zijn. U kunt tussen 08:00 en 10:00uur urine inleveren. Wanneer u formulieren komt ophalen of afgeven, heeft het de voorkeur wanneer u dit in de middag doet. Wanneer de balie niet bemand is, kan het zijn dat u even moet wachten, een assistente komt bij u zodra hier ruimte voor is.

U kunt helaas geen afspraken maken aan de balie, aangezien we daar uw vraag vaak niet goed kunnen bespreken omwille van de privacy. Daarom vragen we u om zo veel mogelijk digitaal of telefonisch contact te hebben met de praktijk.
Door deze veranderingen hopen we meer ruimte te creëren bij de assistentes voor het houden van spreekuren en het uitvoeren van administratieve taken in de middag. 

 

Nieuw overzicht bereikbaarheid

Telefoonnummer: +31 40 255 07 50

Spoedlijn:

toets 1

Receptenlijn:

toets 2

Assistente:

toets 3

Intercollegiaal overleg:

toets 4

e-mail:

info@hapeb.nl (niet voor medische vragen)

Digitale toegankelijkheid: 

Mijngezondheid.net

 

MedGemak app

Telefonisch een afspraak maken kan tot 12:00uur.
Aanvragen van een visite kan tot 11:00uur. 
De receptenlijn kan de hele dag worden ingesproken.
Voor spoed die niet tot de volgende dag kan wachten, kunt u de hele dag bellen.
Voor levensbedreigende spoed waarbij elke seconde telt belt u direct 112!

Van 10:00 tot 10:30 uur, van 12:00 tot 14:00uur en van 16:45 tot 17:00uur zijn we alleen bereikbaar voor spoedgevallen en intercollegiaal overleg.

 

Moet ik naar de dokter?

Om de zorg nog verder te ontlasten, helpt het wanneer u bij een medische vraag eerst kijkt of er zelf iets is dat u kunt doen. Bent u op zoek naar betrouwbare informatie over ziekte en gezondheid? Dan kunt u kijken op Thuisarts.nl.
Iedereen twijfelt wel eens of een bezoek aan de huisarts nodig is. De website van 'Moet ik naar de dokter?' helpt u te onderzoeken of een afspraak echt nodig is. 


We danken u voor uw begrip en medewerking!